+30
Ukończony

[e-commerce][sklep] Pomoc w śledzeniu konwersji, dedykowane strony po zakupie

Anonim 10 miesięcy temu w Kreator Ostatnio zmodyfikowane przez WebWave 3 miesięcy temu 4

Mam problem z usatwieniem GA4 i konwersjami. Wraz z rozbudową sklepu fajnie byłoby mieć jakieś pojęcie o danych, a w obecnej chwili zbieranie danych jest bardzo utrudnione (Jeśli korzystamy z przelewy24 nie wiem jak to drugie rozwiązanie).

Podłączając różne narzędzia możemy śledzić konwersje, jej wartość itp.

Na ten moment moim rozwiązaniem było przekierowanie na stronę po zakupie ( podziękowanie za zakupy) co skutkowało zaliczeniem jednej konwersji sprzedaży ustawionej w GA4 lub FB.

Dla takiej konwersji można dopisać wartość i wtedy mamy lepszy wgląd na przychód i możemy szacować opłacalność reklamowania się itp.

Jednak problem powstaje w momencie gdy mamy więcej produktów.

Moje rozwiązanie.

Możliwość ustawienia przekierowania po zakupie osobno dla każdego produktu (i przekierowanie na podstronę dla najdroższego produktu z koszyka, jeśli produktów jest kilka).

Na ten moment możemy przekierować klientów tylko na 1 podstronę dla każdego produktu/koszyka.

Najlepszym rozwiązaniem byłoby ustawienie konwersji dla każdego przedmiotu z koszyka ale tutaj to już magicy z WebWave muszą się wykazać po raz kolejny.

Ukończony

Dodaliśmy eventy do GA4, aby można było analizować ruch i sprzedaż w ecommerce. Zapraszam do testowania ;) Wystarczy mieć dodaną integrację z Google Analytics.

W trakcie analizy

Dobry pomysł. Głosujmy!